Δημιουργικό στη Διαφήμιση

[Γραφίστας]: Είναι ο δημιουργός της έντυπης επικοινωνίας, που με τη σαφήνεια και την πειθώ του εικαστικού του μηνύματος προβάλλει στο κοινό προϊόντα και υπηρεσίες.  

[Σχεδιασμός]: μπορεί να είναι το χρώμα, το σχήμα, το υλικό, το μέγεθος, το βάρος, γραφικά, η λειτουργικότητα και ευχρηστία. Στον κόσμο μας είναι γραφιστική για μια διαφήμιση, μια ιστοσελίδα, ένα φυλλάδιο, ένα διαφημιστικό banner, ή ένα e-mail έκρηξη.

[Δημιουργικό]:  είναι το αποτέλεσμα, η σχεδιαστική πλατφόρμα που λειτουργεί για να μεταδώσει το σωστό μήνυμα στο σωστό κοινό. Ένα όνομα, ένα σύμβολο, μια εικόνα αρκεί για την εύκολη και άμεση αναγνώριση μιας επιχείρησης, ενός προϊόντος, μιας υπηρεσίας. 

Το δημιουργικό της Εντύπωσις 13 χρόνια τώρα μπορεί να κάνει τη διαφορά. 

Ποιά είναι όμως τα στοιχεία που κάνουν τη διαφορά στο δημιουργικό της έντυπης διαφήμισης;

  • Το concept. Ο σχεδιασμός του πρέπει να έχει ένα κεντρικό θέμα, να το διέπει μία κεντρική δημιουργική ιδέα (concept) που είναι σύμφωνη με τη γενικότερη διαφημιστική επικοινωνία της επιχείρησης ή του προϊόντος της.
  • Το χρώμα. Τα βασικά χρώματα θα πρέπει  είναι ίδια με αυτά της εταιρικής μας ταυτότητας (λογότυπο κ.ά.).  
  • H λειτουργικότητα. Κάθε πληροφορία που υπάρχει στο εξώφυλλο, στις εσωτερικές σελίδες και στο οπισθόφυλλο θα πρέπει να έχει τοποθετηθεί με στρατηγικό τρόπο, να έχει τονιστεί κατάλληλα  και να έχει τη θέση και τη σειρά που της αναλογεί.
  • Το design.Το εικαστικό κομμάτι του εντύπου, το καθαρά design κομμάτι του θα πρέπει να ανταποκρίνεται πλήρως στο ύφος, το προφίλ, το βεληνεκές με την εταιρεία  και το target group της.
  • To μήνυμα. Η βασική πληροφορία, το κεντρικό μήνυμα που θέλουμε να φτάσει στον καταναλωτή πρέπει πάντα να κατέχει ξεχωριστή και ευδιάκριτη θέση στο έντυπό μας, ώστε να μην χάνεται μέσα στην πληροφορία των υπόλοιπων μηνυμάτων.
  • Το σλόγκαν. Μπορεί να είναι το σλόγκαν μιας συγκεκριμένης επικοινωνιακής πλατφόρμας που αφορά συγκεκριμένη χρονική περίοδο ή μιας μακροχρόνιας διαφημιστικής πορείας που έχει η εκάστοτε εταιρεία ή προϊόν.
  • Το χαρτί που θα χρησιμοποιηθεί για το έντυπο παίζει επίσης έναν πολύ καθοριστικό ρόλο. Σε συνδυασμό με το φινίρισμα μετά την εκτύπωση (πλαστικοποίηση ματ ή γυαλιστερή, κοπτικά, τοπικό UV) και ένα εμπνευσμένο κοπτικό μπορούν να «απογειώσουν» το αισθητικό αποτέλεσμα  ενός πετυχημένου εντύπου.