Ιδέα, διαφοροποιήση και διαφήμιση

Κάθε διαφήμιση αποτελεί μια πρόταση πώλησης που συγκεντρώνει ορισμένα χαρακτηριστικά για να μπορεί να είναι επιτυχής. Συγκεκριμένα, η διαφήμιση πρέπει πρώτα απ’ όλα να έχει την σωστή ιδέα. Την ιδέα που διαφοροποιεί εταιρίες και προϊόντα μεταξύ τους, μιλώντας στο συναίσθημα και τη συνείδηση του καταναλωτή.

Πρέπει να ενημερώνει τον αναγνώστη, τον θεατή, τον ακροατή για την ύπαρξη του προϊόντος ή της υπηρεσίας μέσα από τη μάρκα, τη φωτογραφία, το λόγο, το σύνθημα, τα εμπορικά χαρακτηριστικά και να του γνωστοποιεί τον εύκολο τρόπο απόκτησης του προϊόντος. Κάθε διαφήμιση, εκτός από το να ενημερώνει, πρέπει και να προτείνει με πρωτότυπο τρόπο στον δέκτη να αγοράσει το προϊόν με την υπόσχεση ότι θα αποκομίσει ιδιαίτερα οφέλη, δημιουργώντας του την επιθυμία αγοράς και ταυτόχρονα την πεποίθηση ότι το συγκεκριμένο προϊόν είναι το καλύτερο. Η πρόταση που δίνεται μέσω της διαφήμισης, επιπλέον, θα πρέπει να είναι μοναδική, με την έννοια ότι δεν έχει διατυπωθεί από τους ανταγωνιστές, ενώ τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα της πρότασης θα πρέπει να είναι ισχυρά, ώστε να παρακινούν μαζικά το καταναλωτικό κοινό και να φέρνουν νέους καταναλωτές στο διαφημιζόμενο προϊόν.

Συνοψίζοντας τα απαραίτητα συστατικά μιας διαφήμισης, καταλήγουμε να τη

θεωρήσουμε "καλή", όταν επιτυγχάνει τουλάχιστον τα εξής :

• Να αποσπά την προσοχή του αναγνώστη, ακροατή, θεατή.

• Να διεγείρει το ενδιαφέρον του.

• Να γεννάει την επιθυμία του να αποκτήσει το συγκεκριμένο προϊόν.

• Να τον παρακινεί σε κάποια ενέργεια για την απόκτηση του προϊόντος.

 

Όσον αφορά τα διαφημιστικά μέσα είναι πολλά, ανάλογα με το budget του διαφημιζόμενου. Από το ‘πατροπαράδοτο τρίπτυχο’ τηλεόραση - ραδιόφωνο - καταχώριση σε περιοδικό τύπο, μέχρι το Internet και τα Social Media και τις προωθητικές ενέργειες,   προτείνουμε αυτά που ταιριάζουν περισσότερο στις ανάγκες σας, οδηγώντας σε αύξηση της κατανάλωσης των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας.  

Από την πιο μικρή επιχείρηση, μέχρι οργανισμούς - κολοσσούς, η διαφήμιση είναι το απαραίτητο μέσο που οδηγεί στην ανάπτυξη. Χωρίς διαφήμιση δεν υπάρχει αναγνωρισιμότητα, άρα δεν υπάρχει η επιθυμητή πώληση.

Είχε αναφερθεί από ένα μεγάλο διαφημιστή:

"Ούτε εσάς γνωρίζω,

ούτε την εταιρία σας,

ούτε το προϊόν της,

ούτε το αντικείμενο της,

ούτε τους πελάτες της,

ούτε την ταυτότητα της,

ούτε αν έχει φήμη.

Θυμίστε μου τώρα τι ήταν αυτό που θέλατε να μου πουλήσετε."

Είναι γεγονός ότι ολόκληρη η διαφημιστική λειτουργία βασίζεται στη σχέση που

υπάρχει ανάμεσα στον διαφημιστή, τον διαφημιζόμενο, το διαφημιστικό μέσο και

φυσικά στην καλή μεταξύ τους συνεργασία.

Εμπιστευθείτε τη μάρκα σας στα χέρια μας. Θα ανακαλύψουμε την ιδέα εκείνη που θα διαφοροποιήση και θα αναδείξει το προϊόν ή την υπηρεσία σας.